ברכישה של כמות מוצרים:
ברכישה של כמות מוצרים:
ברכישה של כמות מוצרים:
ברכישה של כמות מוצרים:
ברכישה של כמות מוצרים:
ברכישה של כמות מוצרים:
ברכישה של כמות מוצרים:

על דשא סינטטי ויתרונותיו

בכל הנוגע ליתרונותיו של הדשא הסינטטי- מדובר ברשימה ארוכה במיוחד.

דשא סינטטי הינו מעין שטיח העשוי מסיבי בד ירוקים, אותו מתקינים על שטחי אדמה לצורך יצירת מראה טבעי ונעים לעין.

בעוד בעבר צבעיו, מרקמיו ואף אורכו של דשא סינטטי היו מוגבלים וברוב המקרים נחשבו בעיני המשווקים לעובדה מוגמרת, הרי שהיום ניתן למצוא ולרכוש דשא סינטטי במגוון רחב של צבעים- החל מירוק צהבהב למראה דשא קייצי ובהיר, ועד לירוק זוהר אשר מעניק לדשא המלאכותי מראה בריא ונוצץ במיוחד.

כמו כן, ניתן למצוא אורכים שונים של סיבים אותם ניתן להתאים לשטח בו עתידים להתקין את הדשא הסינטטי, ואף להשיגו במרמות שונות של חוזק- כאשר הסיבים החלשים מתאימים לגינות בהם שוהים בני אדם לעיתים קרובות (כמו חצרות של בתים פרטיים), ואילו סיבים נוקשים יותר יהלמו ויתאימו דווקא לגינות נוי עליהן לא דורכים כלל.

התקנת הדשא בגן הילדים

ראשית, התקנתו של דשא סינטטי בגני ילדים מאשר דשא רגיל, מבטיחה חיסכון משמעותי במים- שכן זה האחרון לא מצריך השקייה אף פעם.

כתוצאה מכך, חשבונות המים של בעלי הבית או לחילופין המתחם משמעותית, וכך נוצר יתרון נוסף אשר מהווה במקרים רבים שיקול רציני.

עוד יתרון הטמון בהתקנת הדשא הסינטטי בגן, הוא כמובן מראה הדשא, אשר נשמר לאורך זמן רב מאוד, כאשר העסקת גנן מקצועי הוא עניין שיורד מסדר היום, ובעיקר נותן תחושבה טובה יותר לילדים ולאורחים השונים בגן.

כאמור, את מראה הדשא ניתן לבחור על פי שיקולים שונים ולמעשה להתאימו באופן האופטימלי ביותר לרצונותיהם ולצרכיהם של רוכשיו.

יתרון אחרון אותו חשוב לציין, אשר מהווה גם הוא שיקול משמעותי אשר משפיע רבות ומעודד בלי גני ילדים רבים לרכוש דשא סינטטי הוא העדר מזיקים כמו נמלים, עכברים או נחשים בשטח הדשא- שכן אין מדובר במקום טבעי וידידותי עבור הילדים בגן, בו בעלי חיים יכולים להתקיים, אלא ב"שטיח" אשר אינו מהווה בעבור בעלי חיים מסוגים שונים מקום אטרקטיבי לשהייה.